zondag 5 februari 2012

Gloryhole gezocht

O wat zou ik graag een toilet vinden waar ik lekker kan loeren naar geile mannen.
Het lijkt me lekker om ze te zien pissen en dat ze dan heel langzaan hun pik stijf maken
en dan zien dat ze hem door een gloryhole kunnen steken zodat ik ze lekker kan klaarzuigen.
Begrijp me goed niet van die oude uitgezakte kerels nee verschillende leeftijden zijn welkon.
Schoon dat wel maar het maakt niet zoveel uit hoe groot als ze maar lekker zijn.
Jonge mannen zijn natuurlijk het meest in trek (in zuig dus) maar ben geil op alle, bijna, alle pikken stijf, geil en nat.
Heerlijk met een volle zak. en als er dan nog een bij komt die hem van achter verwend...
man als ik dit schrijf groet mijn pik in mijn spijkerbroek.
heb all lekker me zitten opgeilen bij filmpjes op het web, maar kan niet zoveel vinden die stiekum gefilmt zijn in een toilet terwijl ze lekker spelen, je weet wel.
Man het idee alleen al geilt me op strak lekker even met mijn pik spelen. Even voelen... ja hij is al nat aan het worden.
Eerst even mijn broek los maken en mijn stamper eruit halen, hij zit klem
Zo dat voelt beter.
 Trekken en typen gaat niet zo goed, dus even een moment dan ben ik er zo weer moet eerst ontladen.



Zo dat ben ik weer kwijt. het smaakt naar meer, ja ik proef mezelf ook. Nooit gedaan? glij maar eens met je vinger over je natte eikel en proef maar. Lekker ziltig en geil man.
Vertel me maar als je het gedaan hebt, al vaket of voor het eerst nadat je diot gelezen hebt, maakt me niet uit.
Jou toilet verhalen zouden me ook erg kunnen opwinden. Niet het peopen of pissen daar houd ik niet van mar gloryhole avonturen.... kom er maar mee dan kom ik weer.
Natuurlijk zal ik je vertellen van mijn ervaringen, maar eerst moet ik een plek vinden waar ik mijn wensen uit kan laten komen. Ik woon in Benidorm en hier heb je nergens een gloryhole.
Ja in gaybars enzo maar ik wil een toilet zodat alle manne bekeken kunnen worden en een kerel pijpen ma hij  groeit alweer.

Ik kom snel weer met meer geil nieuws, laat me ook wat van jou geil nieuw lezen....
dikke knuffel en misschien kan ik jou een keer leegzuigen? Laat me maar weten, Benidorm, Albir..
Ik wil meestal wel en als ik kan kom ik...nadat jij gekomen bent.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten